1. Vanavond uitgenodigd door onze kinderen om te gaan eten. Via vakantieveiling hadden ze een bon. We gingen zitten bestelden een drankje en ja hoor, we kregen een klein smal glas. Nou, ik krijg liever een flesje voor de prijs van 2.50 en ik had al snel door dat je hier dus water met koolzuur en een smaakje krijgt. Na 10 minuten was de koolzuur volledig weg. Het buffet was nog niet klaar toen we kwamen, veel zoals de frikandellen??? waren nog bevroren. Verder had je weinig soorten vlees, 3x keer kipfilet met een andere smaakje, een keer volgens mij varkensvlees, spareribs die taai en half gaar waren en drumsticks. Er zouden 3 soorten vis zijn en er was 1 soort en inktvisringetjes die ook nog half bevroren waren. Er zouden 2 soepen zijn maar er was alleen tomatensoep die ook uit een blik kwam. Personeel liep 3x heen en weer voor de ogen van klanten naar Dirk van de Broek voor boodschappen. Patat kwam dan ook veel te laat en er zat geen mayo of ketchup bij. Het enigste sausje was een soort cocktailsaus en knoflooksaus. Al met al voor het bedrag wat je normaal zou moeten betalen schandalig duur. Moet ik ook nog even vermelden dat ook wij die 2.50 extra moesten betalen omdat we op dinsdag waren. Was nergens vermeld en ook niet aan ons doorgegeven. Wij hebben dat dus NIET betaald, nou toen kwam de baas erbij en werd er zeer onvriendelijk gehandeld. Nou, van dit restaurant kan ik echt geen goed woord overhebben en voor de onbeschofte eigenaar al helemaal niet. Niet naar toe gaan, je krijgt er absoluut spijt van.

3,1