Op dit adres zit nu: Boca Grande

1. Op een zomerse zondagavond hadden we besloten om tapas te gaan eten. Aangezien we in het centrum van Eindhoven waren, kwamen we terecht bij Si Senor. Men promoot de zaak door te vermelden dat je voor € 19,50 twee uur lang tapas kunt eten, en na dat even nagerekend te hebben kwamen we tot de conclusie dat het niet veel uit maakt of je a la carte of onbeperkt neemt. Goede marketing dus!

De bediening was vriendelijk en attent. De Sangria die hij kwam brengen veel te duur als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Karafje water wat we er nog bij bestelde was dan wel weer gewoon gratis, dus prima in orde. Uiteindelijk hadden we voor het gemak voor het onbeperkt tapas gekozen en de gerechtjes waren gewoon goed. Wel allemaal erg standaard, er zat weinig spannends tussen. Als je een Spaanse zaak voert, mag er ook best wat temperament in het eten.

We hadden graag een toetje willen eten, waren het niet dat die buiten het onbeperkt eten vallen en je dus nog minimaal 5 euro per stuk extra af mag rekenen. Dat is eigenlijk hetgeen wat mij het meeste tegenstaat van de zaak. Adverteer je met onbeperkt, maak het dan ook gewoon volledig waar. Niet voor sommige gerechtjes nog een toeslag, niet de toetjes buiten het onbeperkt houden. Vraag dan een paar euro meer en maak het echt onbeperkt. Dit is gewoon een marketingstunt van de laagste soort om mensen binnen te halen.

Al met al keren we niet terug, de kwaliteit is gewoon niet bijzonder genoeg tegenover andere tapasrestaurants. En dat is jammer, want door simpelweg het eten wat spannender te maken is dit een hele mooie zaak.

6,3