Op dit adres zit nu: Aan 't Plein

1. Afgelopen zaterdag, na eerst bezoek aan de schitterende Fellinni expo in Eye, varieteit aan overheerlijke jazzmuziek mogen genieten zeer nabij dit, zowel binnen, als buiten bijzonder sfeervolle horeca-etablissement..
    Alhier buiten op uitermate plezierige, maar bomvolle terras mogen genieten oa van de uitstekende service, ongevraagd karaf kraanwater naast een glas prima sauvignon blanc als huiswijn voor zeer redelijke prijs.. ik schoof aan aan tafel bij andere jazzliefhebbers, soort zoekt soort, dus fijne, ongedwongen, prima gesprekssfeer, momentopname natuurlijk.. maar toch.. erg plezierig nogmaals.. ik nam de dagschotel een, buiten op een fraai gestroomlijnde, grote grill bereide lamsburger met salade en frietten.. leuk om te zien+ruiken.. de lamsburger op zich was verrukkeluk en zat tussen lekker, vers boerenbruinbrood, de salade echter betrof helaas slechts wat groenvoer daartussen.. daarnaast dus wat gebakken patatjes, al met al dus als geheel weer wat minder, magertjes eigenlijk, vooral de zgn. salade was er eigenlijk gewoon dus niet, beetje vreemd, want dat is toch juist niet het duurste van het duurste+moeilijkste om fantasierijk te bereiden, echt een minpuntje, anders waren het vast louter 9-ens geworden geweest.. maar kwantiteit viel het ook wel wat tegen, kreeg later nog onweerstaanbare stevige (snack)trek op weg terug naar huis.. (normaliter L'den, maar ditmaal, dankzij NS fratsen, helaas vanuit Meppel plots op weg naar Gronigen met de laatste trein, leuk noorderzonnen, maar liever/beter als eenenander vooraf is afgeproken, een slaapplaats gepland..).

Enfin, niet slecht, maar toch, 'n eventuele volgende keer ga ik dan toch maar wel het menutje proberen, voordeel van de twijfel..