Op dit adres zit nu: 't Taphuys

1. Mijn ervaring met Hello Italy was met 5 vrienden en 3 kids.
    We kwamen aan op een zaterdag avond en hadden niet gereserveerd. Het was BOM vol en we dacht al direct dat er geen plek was.

Tot onze verbazing kwam er een vriendelijk meisje op ons afgelopen en vertelde ons als we een drankje namen in de wachtruimte we zo geholpen zouden worden. Bij de concurrent sta je in een rij en wordt je weggekeken dus ik dacht dat dit niet veel goeds op zou leveren. In TEGENDEEL. We kregen 5 minuten later een prachtig tafeltje voor 10met een kinderstoel.

We werden ontzettend goed geholpen en de manager was zo vriendelijk om twee keer tijdens ons diner een praatje te komen maken en onze ervaring te vragen. We hadden pizza en pasta en binnen 20 min stond alles op tafel. Warm en borden vol. De slechte recensies die wij gelezen hebben begrepen we dan ook absoluut niet.

Misschien slechte aanvaring of slechte avond maar alle bedieningsleden waren in onze ogen goed getraind en vooral goed op elkaar ingespeeld.
    We vroegen wat hun dachten dat lekker was op de kaart, ze wisten van alles over hun gerechten te vertellen en ook echt te verkopen.

Monte Scropino ga ik zeker proberen na te maken thuis (haha)

We kregen zelfs toen we weggingen van de vriendelijke dames een fles wijn mee naar huis.

Ga zo door jongens!