Op dit adres zit nu: Bistro Bram

1. R B
    Nijverdal
    “Klantonvriendelijk, wel goed eten.”
    Beoordeling in behandeling

De kwaliteit van het eten was goed. De prijzen daarentegen staan niet in verhouding met elkaar.
    Stokbrood bijbestellen, dat kan, echter 5 plakjes goedkoop stokbrood voor een kleine prijs van €3,75. We waren met 4 volwassenen en een kind.
    Bestel je 4 schotels dan krijg je 2 piepkleine bakjes patat erbij welke niet voldoende zijn voor 1 persoon. Wederom kan er een extra bakje worden bijbesteld voor het mooie bedrag van €3,50.
    Normaal gesproken hoor je voldoende eten te krijgen voor wat je betaald. Dus de honger kon hier helaas niet gestilt worden.

Het restaurant is ruim opgezet waardoor er ruim voldoende plaats is en je geen last hebt van mede restaurantbezoekers met schuivende stoelen. Wat hierdoor wel vreemd is dat als er borden worden gebracht of opgehaald dat je de borden van de serveerster moet aannemen en/of terug moet geven. Dit ondanks alle ruimte. De serveerster was vrij jong dus ervaring op doen moet kunnen. Maar als de serveerster tot 2 maal toe met overvolle armen hete gerechten aangeeft over de zitplaats van een baby/peuter en naderhand lege borden met los bestek erop (mes/vork) ophaald. En hierop geattendeerd wordt en hier totaal niet op word gereageerd (totaal genegeerd) dan is dit gewoon een slechte zaak.

Van de 4 volwassenen was er 1 nog niet klaar met eten (het net gebrachte schaaltje patat van €3,50) toen het bord na het vorige voorval zonder pardon werd meegenomen terwijl er nog er enkele ogenblikken hiervoor is aangegeven dat men nog niet klaar was met eten. Dit nogmaals aangegeven, maar dit werd opnieuw genegeerd.

Hierop gelijk de rekening gevraagd zonder ooit een dessertkaart te hebben gezien. We hebben de rekening gekregen met allerlei onregelmatigheden. Naar aanleiding hiervan hebben we verhaal gehaald de manager cq vermoedelijk de eigenaresse.

En nu komt het mooie. We werden behandeld op een manier waar waar je stijl van achterover slaat.

Ik citeer:

- we moesten gewoon betalen wat er stond zonder enige vorm opheldering te krijgen.
    - het eten was al op, wat overigens niet zo was zie bovenstaand, we moesten niet vervelend doen. Terwijl we te allen tijde zeer net en begripvol waren.
    - volgens mevrouw waren ze het beste restaurant in de regio die het moet hebben van haar vaste klanten en dat ze niets hadden aan "vakantiegangers". Als we goede service wilden moesten we maar ergens anders eten. Zij had niets aan ons (dit waren de letterlijke woorden van de manager)
    - en als laatste vond de manager het geen enkel probleem om borden te serveren met hete gerechten en het ophalen van de lege borden met scherp bestek over het hoofd van een baby. Dit zou volgens haar heel normaal zijn. Dit zelfs ondanks de meer dan voldoende ruimte.

Samenvattend:

Uitstraling is goed
    Kwaliteit voedsel is ook goed
    Service (als dat hier zo mag heten) is zeer slecht. Nog nooit in mijn leven zo slecht behandeld bij een restaurantbezoek. Menig shoarmatentje is beter qua service).

3,6