1. Helaas een uitermate slechte ervaring. 19.00 uur kwamen we binnen. Het duurde al een kwartier voordat we onze drankjes kregen. Meteen een bestelling gedaan voor het eten. Duurde erg lang voordat we wat kregen. Vervolgens kregen we twee van de tien tapasgerechten die we besteld hadden en wat gehaktballetjes die we niet besteld hadden met de mededeling dat we dan in ieder geval wat hadden en de rest zou volgen. Na een half uur was de rest er nog niet. Terwijl tafels om ons heen wel hun tapas kregen. Ook wat betreft het bestellen van drankjes en het uitruimen van de vieze glazen was de bediening erg slecht. Je moest ze echt roepen en het ging niet van harte. Toen we na een half uur de rest ook niet hadden. Zijn we vertrokken. Excuus was de drukte. De zaak was voor een derde gevuld en het was een zaterdagavond. Hoe goed voorbereid ben je dan. Kortom een slechte zaak. Enige pluspunt was dat we niet hoefde te betalen voor de drankjes en de drie tapasgerechtjes die ons zijn toegeschoven. Wij zijn echt de moeilijkste niet en zijn ook allen horecamensen die weten hoe het werkt. Erg jammer. Wij komen er niet weer. Vijf personen waaronder een zwangere en een kind van 1 jaar moesten het restaurant om 21.00 uur met honger verlaten. Schandalig.

1,7