1. Ff een hapje eten na een dagje efteling. Super druk maar vriendelijk personeel. Zo aardig voor de kids. Ze kregen uit de schatkist een leuk cadeautje. Kleurplaat en potlootjes bij aanvang. Erg attend. Eten prima kwaliteit en prijs aangenaam. Kortom wij komen zeker terug. Dikke pluim voor het voltallige team.

Vorige recensies van ilona

• Een vernieuwde kaart wordt dit weekend voor het eerst gepresenteerd. Wat een variatie. Voor ieder wat wils. Leuke namen voor alle gerechten. Na bestelling bij super vriendelijk, attent en correct personeel krijgen wij onze gerechten net zo toepasselijk geserveerd als de benaming op de kaart. De borden zien er geweldig uit en alle gerechten smaken voortreffelijk. Een dikke 10 voor het keukenteam.

De inrichting is modern, warm en huiselijk en er hangt een gemoedelijke sfeer. Een eetcafe gezien de prijzen maar wel met een luxe uitstraling. De gerechten zien eruit als bij een sterrenrestaurant. De pijs-kwaliteit is ontzettend goed. Wij zullen hier zeker terug komen.
    Top top top top.