1. Op zondagmiddag 5 april jl. Heb ik met 11 personen op afspraak een bezoek gebracht aan de Stroopstok.

De drankjes werden snel opgenomen, even later gevolgd door de pannenkoekenwensen en/of de voorgerechten.

Eén van ons moest door omstandigheden eerder weg en haar pannenkoek werd volgens wens zonder problemen tegelijk gebracht met de voorgerechten van anderen. Prima! We werden vlot voorzien van de juiste pannenkoeken en het smaakte prima.

Binnen een uur waren al weer buiten en hadden lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

Enige mindere zaken waren de ongeïnteresseerde houding van de bediening en dat bij de eindafrekening ze van mening waren dat er door iemand niet betaald was, maar ze waren de eerder vertrokken dame vergeten af te strepen (die bij haar vertrek netjes betaald had).

P.s. Als test was ik een paar weken daarvoor ook daar wezen eten, en had toen dezelfde pluspunten meegemaakt en ook die ene minpunt ervaren. Zodoende was dit voor mij voldoende in de plus om met de groep daar te gaan eten.

Tip voor de Stroopstok: stuur de minder klantvriendelijke bediening op cursus, én blijf de kwaliteit en prijs vasthouden, want dit was oké!