1. Wat een anti-climax. Van buitenaf ziet het er prima uit. Leuke locatie en de kaart is op zich prima. Echter de bedroevende service maakt de ervaring om hier te eten eentje om snel te vergeten. Wat een chagrijnige bedoeling zeg. Ongelooflijk dat het hier zo vol zit steeds. Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met mooie locatie. De mensen naast ons zijn na lange tijd wachten vertrokken van het terras. Geen bediening te bekennen. Na lang wachten mochten we wat bestellen, werd verkeerd geleverd en ik kon met moeite wat friet bijbestellen. Dit was nodig omdat we 1 (!!) zakje friet voor vijf personen erbij kregen. Nadat een foute rekening op onze tafel werd gekwakt, hebben we betaald en was ik blij weg te kunnen. Een rare nasmaak bleef. Niet van het eten zelf overigens. Dat was gelukkig wel voldoende.

3,5