in Barneveld

Proef de authentieke smaak van Lanterna!

1. Slechtste restaurant in Barneveld. Niet gewoon de slechtste Italiaan, maar echt bagger. De eigenaar is erg onvriendelijk tegen klanten en zijn personeel. De pizza's hebben een kleffe bodem, de pasta's en vleesgerechten zijn klaargemaakt zonder enige liefde voor koken. Flink veel knoflook maakt een gerecht nog niet Italiaans.
    We aten hier voor het eerst weer in een jaar, maar we hebben er erg veel spijt van. Personeel is aardig, maar heeft totaal geen verstand van horeca, laat staan van Italiaanse keuken! De eigenaar probeert geld te verdienen tegen zo laag mogelijke kosten. Dan krijg je dus smakeloze rommel.

1,3

Vorige recensies van Peter

• Fantasieloos eten. Flauw, diepvries eten. Meisjes in de bediening doen hun best, ze kunnen er weinig aan doen dat ze geen verstand van de gerechten hebben. De ongeïnteresseerde eigenaar stond voor de deur verhit te telefoneren.
    Carpaccio flinterdun, smakeloos, uit de diepvries. Flauwe goedkope huiswijn. Uitgestorven, zelfs op vrijdag. Hier is het alleen druk op dinsdag, pizzadag. Dan komt de Bond van Plattelandsvrouwen hier pizza eten voor half geld, hun hoogtepunt van het jaar!
    Niet doen, zelfs Barneveld heeft betere Italiaanse restaurants!!

2,5