1. l verstappen

Op dagje uit binnen gelopen, we hadden wel zin in een stuk vlees. Het begon slecht, ze zagen ons niet zitten. Toen eindelijk iemand kwam opnemen kregen we een biertje terwijl ze van een compleet ander merk lichtreclame hadden hangen. Menukaart vol typefouten. Uiensoep (volgens de kaart) besteld. Was grote kop met half warme soep met niet veel smaak, driekwart laten staan. Stokbrood en kruidenboter en pesto volgens de menukaart erbij horend werd er niet bij geserveerd. Op de melding hiervan werd niet gereageerd.

Route 66 speciaal besteld, denk je de topper van het gelijknamige restaurant te hebben. Dat viel tegen, terwijl het vlees rood, rare besteld werd, kwam het doorbakken op de tafel. Smerig bestek gekregen nadat we erom vroegen. Na de opmerking van het vlees werd dit mee teruggenomen. Daarna kwam de serveerster met het bord met de doorbakken vleeslappen terug en kregen we te horen dat er nieuw zou komen. Dit kwam op een kleiner bord en werd boven op het vroige gezet. Helaas was het vlees weer niet zoals besteld, nu was het net niet gaar. Toch maar een hapje gegeten. Saladebar hoorde erbij, die was echter driekwart leeg, weinig keus. Frietjes veel te zout. Werd nog gevraagd of alles goed was maar op mijn commentaar werd niet gereageerd. Omdraaien en weglopen. Dat dit anno 2013 nog bestaat!!

1,2