1. Afgelopen zondag, 11 augustus bij de 7 Dwergen geweest. Eerst achterin buiten bij de speeltuin gezeten waar je alleen drank kunt bestellen. Daarna werden wij netjes naar binnen geroepen omdat er een tafel vrij was. Wij hadden niet gereserveerd. Bij de pannenkoekenbakker bestellen wij meestal een Mexicaanse pannenkoek en die is rijkelijk gevuld. Nu bleek dat dit een dubbelgevouwen pannenkoek was met een "prutje" ertussen waar erwten en wortelen tussen zaten in plaats van mais en paprika zoals op de kaart vermeld. Wij hadden als extra kaas besteld en tot mijn grote schrik zag ik op de rekening dat wij per pannenkoek 3 euro extra moesten betalen voor de meegebakken kaas die wij niet gezien hebben. Zoals ik hier al eerder lees stonden ze voordurend aan je tafel om te vragen of je nog iets wilde drinken. Het personeel heeft er echt geen zin in en de bedrijfsleidster keek zeer chagrijnig en was allesbehalve spontaan en enthousiast. Iets wat je in een pannenkoekenrestaurant, speciaal gericht op kinderen, toch wel mag verwachten.
    Hier komen wij dus nooit meer terug

2,7