Op dit adres zit nu: Brasserie La Brasse

1. Gerard Lemmerling

Ik heb bij de Brasserie afgelopen zaterdag 11-04-2009 gegeten samen met mijn zoon.

Ik had vispannetjes besteld, stukje vis in een tomatensaus met wat pasta en mij zoon tong picasso resp 15 en 20 euro. De tong picasso was de 20 euro absolute niet waard. De tong picasso kwam uit de diepvries met inderdaad wel vers fruit.

Het vispannetjes was zoniet nog slechter.

Buiten dat de pasta niet al dente was, wat je kunt verwachten in een niet italiaans restaurant, zaten er stukjes vis bij die smaakte naar bedorven vis. Zoiets proef je meteen.

Ik heb dat de ober gemeld en mijn bord bijna onaangeroerd terug gegeven. Bij de afrekening heb ik het nogmaals aan de baas doorgeven. Hij deed of zijn neus bloede, vis was gisteren vers afgehaald.

Dit kan zo zijn maar zegt totaal niets over de kwaliteit van het eten op mijn bord.
    Met wat kleine darm ongemakken en de wrange smaak dat ik niet serieus genomen werd en het volle pond heb moeten betalen kan ik een ieder dit eetcafe ten zeerste afraden.

Prijs pretendeert iets wat men totaal niet kan waarmaken.

1,2