Op deze locatie zit nu 'De Poort van Baarle'

Op dit adres zit nu: The Boundary

1. Zondag 12 april 18:45 uur.

We hebben met 5 personen een pannenkoek gegeten. 3 ervan waren klef en nog enigszins te eten. De andere 2 personen hadden een appelpannenkoek die ook klef was, maar echt helemaal niet lekker was en daardoor niet te eten.

Een kelner kwam vragen of het eten naar wens was, desgevraagd vertelden wij dat met name de 2 appelpannenkoeken niet lekker en niet te eten waren. Hij lachte een beetje en liep toen gewoon weg van de tafel. Van deze respectloze houding werd ik pissig en ik wenkte onze eigen kelner. We vertelden dat de appelpannenkoeken niet te eten waren, hij diste een enorm lulverhaal op over appel wat in de pannnenkoek was getrokken etc. Etc. Even later kwam hij de borden ophalen, waarvan 2 borden met de niet opgegeten appelpannenkoeken er nog op. Wij vroegen de rekening en lieten merken dat we helemaal niet tevreden waren en zeker niet nogeens terug zouden komen. We werden volkomen genegeerd!