1. Zoals eerder gezegd een vriendelijk ontvangst! Wij hebben gekozen om in de knus ingerichte binnentuin te gaan zitten. Een goed begin. Twee cocktails besteld. Deze kwamen redelijk snel, maar de cocktail met verse aardbeien bleek geen enkele aardbei te bevatten. De vraag was uberhaupt of er dan gebruik was gemaakt van vloeistof van echte aardbeien, het leek een chemisch aangemaakt prutje.

De koude (en ja, het brood met de bijbehorende saus is lekker, maar het brood was nog niet geheel ontdooid bij de tafel naast ons, zegt genoeg.....) en warme tapas zijn in de vorige recensies goed beschreven. Het is ongelooflijk dat men het presteert om maar 12 schoteltjes voor te schotelen bij een tapas restaurant. Onbeperkt eten is dan de enige oplossing, maar het nabestellen van smaakloze, zonder creativiteit gemaakte tapas geniet niet onze voorkeur.

Na twee uur hebben wij slechts twee cocktails gehad, omdat men geen moeite nam om te vragen of wij onze lege glazen te laten hervullen.

Desondanks kwam een gedeelte (!) van de bediening heel assertief en vrolijk over. Zonde van het talent, als je het slechte eten uit deze keuken moet uitserveren.

Wij waren wel terug gekomen als het was bevallen, maar nu blijft het bij de goedkope vakantieveilingen-cheque. Apeldoorn heeft zoveel meer te bieden dan een restaurant (met een hip, strak en goeduitziende gevel!!) waar alleen maar personen via vakantieveilingen smaakloze tapas naar binnen werken.

Jammer, want er zit zeker potentie in.

2,3