Op dit adres zit nu: De Laegt

1. Gisteravond zijn we uit eten geweest bij dit restaurant. Geen aanrader als het aan ons ligt.

Bij binnenkomst hebben we lang moeten wachten voordat er gevraagd werd of we iets wilden drinken. Terwijl we aan ons drankje zaten kwam pas de kaart. Na 15 minuten werd er gevraagd wat we wilden eten en pas 45 minuten later kwam het eten op tafel!

Helaas moest één van de gerechten terug omdat het eten koud was. Toen het weer terug kwam was het bord incompleet. Tot 3x toe werden er nog bakjes nagebracht omdat men die vergeten was.

Er werd geen enkel excuus gemaakt vanwege de erg lange wachttijden of het koude eten. We zijn zelf na 20 minuten maar naar de kassa gelopen omdat er geen rekening kwam. Al met al zijn we 2,5 uur binnen geweest voor een drankje vooraf, een hoofdgerecht en een kopje cappucino na, we waren nog net op tijd voor de bioscoop!

Om ons heen ook veel mopperende gasten. Brood dat bij het voorgerecht geserveerd werd kwam helemaal niet of pas na het voorgerecht. Borden met eten werden opgediend terwijl de borden van de vorige gangen er nog stonden. Complete chaos in de bediening terwijl het in onze optiek niet druk was.

Meerdere malen hebben we mensen horen vragen of men hen wellicht vergeten was omdat ze of nog steeds geen kaart hadden, geen rekening of al bijna een uur zaten te wachten op hun hoofdgerecht nadat ze hun voorgerecht hadden opgegeten.

Het eten zelf was lekker echter wij gaan er niet meer heen. Het restaurant heeft inmiddels ook een mail van ons ontvangen met daarin nogmaals onze "klachten". We zijn erg benieuwd of er een reactie komt en wat deze zal zijn.