Op dit adres zit nu: Restaurant 1453

1. Vandaag 11-08-13 wezen eten. Via bon van vakantie veiling. Net voor we er heen wilden gaan even snel recensies gelezen..we gingen met een brok in onze keel erheen na het lezen van de verhalen. Maar mensen het was heel erg goed. Super vriendelijke dame die ons gelijk te woord stond en een tafeltje gaf. Bediening is vriendelijk. Drankjes kwamen binnen no time. Kaart van vakantieveiling waar je kan kiezen uit 3 voor-hoofd en nagerechten. Smaak was prima. Goed gekruid. Goeie worstjes als voor gerecht. Als hoofd de ouzo schotel en gyros. Prima te eten. Na gerecht witte dame. Wat op een te warm bord werd geserveerd. Maar dat viel alles mee. Prijs kwaliteit is prima mits je niet teveel hebt betaald bij vakantieveiling. Echt mensen die voor deze prijs wat te zeuren hebben. Ga lekker naar de Mac dan ofzo.. Prima restaurant. Waar je binnen een uur lekker en goed kan eten.