in Bergen op Zoom

Sinds 1982 Italiaans specialiteiten restaurant.

1. Ik heb op een rustige donderdagavond samen met mijn ouders en zus bij Napoli gegeten. We bestelden alle vier een ander voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en toch was alles op tijd klaar en smaakte het heerlijk. Je kunt kiezen uit verschillende menu's of van de kaart kiezen. Er is volop keus uit vlees-, vis- en pastagerechten en ook aan nagerechten is geen gebrek.

Je waagde je zowaar echte even in Italië door de aankleding van het restaurant en de Italiaans sprekende bediening. Achter het restaurant is een klein terras waar zelfs kruiden groeien en waar je in alle rust kunt genieten van het eten. Binnen is er volop plaats en er is een openkeuken.

De bediening was erg vriendelijk. Toen wij er waren, was er een wat oudere vrouw die heel geïnteresseerd was in de gasten. Ze maakte af en toe een praatje en vertelde met plezier over de gerechten. Een klein minpuntje was dat een jongen van de bediening niet goed Nederlands kon. Dat zorgde soms wat voor verwarring, maar het deed niets af aan de goede sfeer en de gezellige avond.

Ik kan Napoli echt aanraden, want het eten was top, de sfeer was goed en de prijzen waren niet té hoog. We hebben een geweldige avond gehad. Napoli is echt een stukje Italië in Bergen op Zoom.