1. Via vakantieveiling een 3-gangenmenu gescored bij dit restaurantje. Aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en naar een tafeltje geleid. Na wat te drinken besteld te hebben kregen we de menukaart. Bovenaan op de kaart staat 'keuzemenu Vakantieveiling'. Blijkbaar wijkt dit af van het standaard menu, wat je niet verwacht omdat dit niet aangegeven is bij Vakantieveiling! Nou, afwachten maar....
    Als voorgerecht had mijn vriendin de garnalencocktail gekozen en ik de carpacio. Die laatste was niet echt bijzonder en zelfs wat smakeloos. Daar valt echt nog wat aan te doen. De garnalencocktail was wel lekker.
    Het hoofdgerecht, varkenshaas medaillons voor mijn vriendin en lamsbout voor mij was wel prima. Niet al te grote stukken vlees, maar voor ons voldoende en, wat belangrijker is, heerlijk mals en goed van smaak. De frietjes en groente waren vrij standaard. Zelfgemaakte frieten zouden hier veel beter bij passen, zo ook een kommetje groente.
    De toetjes en de koffie waren heerlijk en maakten het etentje compleet.
    Samenvattend lekker eten met hier en daar nog plaats voor verbeteringen. Ik vraag me alleen nog af wat het verschil is tussen het standaard menu en het 'vakantieveiling menu', want de prijs van een standaard menu zou in dit geval aan de hoge kant zijn.