1. Was altijd erg lekker. Ik haalde meestal zelf af, dus je kon meteen ook sparen voor een gratis pizza. Inmiddels is volgens mij de zaak overgenomen (de vorige pizzabakker is nooit meer in de winkel te bekennen) en dit is te merken aan de service en kwaliteit!

Het spaarsysteem met afhalen bestaat niet meer. We hebben laatst dus maar laten bezorgen. Na ruim een uur nog geen pizza en pasta. Bezorger was verdwaald.... Right, alsof Weesp al zo groot is!

De prijs is inmiddels ook al 2x verhoogd. Daarvoor krijg je tegenwoordig pizza's die karig belegd zijn. Pasta's zijn echter nog wel goed aangezien deze door dezelfde persoon gemaakt worden (maar pizza's bakken kan hij gewoon niet).

Zonde, ik haalde hier altijd uitstekende pizza's, je kon snel terecht als je afhaalde, maar de zaak is nu in een flinke neerwaartse spiraal gekomen!

5,3