1. Na heel veel goede berichten gehoord te hebben en ook zelf gezien dat het er altijd 'vol"zit hier naar toe gegaan. We waren met 4 personen op het terras. Na 10 minuten genegeerd te zijn zelf maar gewuifd. Wat te drinken besteld en om de kaart gevraagd. Het drinken kwam, de kaart niet. Deze aan een andere langslopende ober gevraagd. Eigenlijk hadden we toen al geen zin meer Na weer geruime tijd gewacht te hebben moesten we weer zelf aandacht trekken en werd de bestelling opgenomen..De prijzen vonden we aan de hoge kant om maar even gauw een hapje te eten dus alle 4 sate besteld, die het goedkoopst was (€15,70) die was overigens prima, erg lekker alleen we hebben alle vier 1 spies laten liggen, je krijgt er nl 2. Jammer dat dit niet apart vermeld is of gezegd wordt. Veel geld verspild en eten. Opmaak van borden was zeer karig, alleen wat kroepoek en atjar verder geen groente of salade. De frietjes zijn zeker voor de helft teruggegaan omdat ze niet lekker waren, zeker geen vers maar diepvries en dat verwacht je niet van een restaurant wat altijd zo de hemel in wordt geprezen. Wij komen hier niet meer.