1. Vandaag hier gegeten met mijn man en 3 kinderen, gastvrij ontvangen. Snel bediend, wel veel jong personeel. Het eten is niet van topkwaliteit, ik zou zeggen middelmatig, weinig culinair. Misschien moet je ook niet teveel verwachten van een menutje, maar ik kan dit thuis zeker beter. Wat mij het meest stoorde was het feit dat het tafeltje waar wij aan zaten naast de pinautomaat was. Troffen wij het ook niet dat nu net toevallig vandaag een hele bus van het vrouwengilde o.i.d. allemaal apart wilde afrekenen en pinnen. Eet echt heel lekker met de billen van een vreemde in je nek. De manier waarop een vergeten af te rekenen witte wijn afgehandeld werd door de gastvrouw was ronduit schandalig. De opmerking dan moeten wij hem maar uit eigen zak betalen..., kan je volgens mij niet maken. Ook niet fijn als je zit te eten om 10 min. in een discussie te zitten wie de wijn heeft gehad en moet betalen?! Misschien teveel aangeslagen? Dat was niet mogelijk, getuigt van weinig klasse.

5,1