in Hulst

Gezellig restaurant aan de Nieuwe Bierkaai in Hulst

1. We komen hier al jaren eten. Het is elke keer weer een genot om te genieten van de kookkunsten van Martijn, onze kok. Hij slaagt er telkens weer in om ons te verrassen met zijn overheerlijke vissoep, speciaal voor Nel, en zijn smaakvolle scampi's met spek in de currysaus, speciaal voor Piet. Ook alle andere gerechten zijn van goede kwaliteit en overheerlijk. Men kan ons dan ook wekelijks terugvinden in het gezellige- en sfeervolle restaurant met vriendelijke, leuke en vlotte bediening. Het personeel is niet te beroerd om een stapje meer te doen om de klanten tevreden te stellen. Echt een compliment waard. Wij raden dan ook iedereen aan om bij restaurant Meditérranée binnen te stappen om zelf de ervaring op te doen welke wij al jaren ervaren, zeker ook wat de prijs/kwaliteit betreft. Flinke porties van uitstekende kwaliteit.