1. Frank Willems Gea Dijkhuizen

Wij zijn zondag 4 augustus 20.15 aangekomen met een bootje bij het restaurant. Na 10 minuten wachten aan een lege tafel werd ons verteld dat er geen tafels werden aangenomen (hoe gastvrij) op onze vraag of ons bootje mocht blijven liggen om dan maar ergens anders te gaan eten kregen wij als antwoord dat we alleen maar mochten blijven liggen als we zouden dineren. Nogmaals gezegd dat wij dat wilden hielp niet. We moesten weg met de boot en weg van het terras. " strikte opdracht van hogerhand" wij dropen af!
    Dat een restaurant vol is begrijpen we maar op deze manier bejegend worden gaf ons een behoorlijk rot gevoel en vinden wij absoluut niet passen bij een gastvrij restaurant..

1. Geachte heer en mevrouw,

Allereerst onze welgemeende excuses voor deze situatie waarin u als gast niet op een gastvrije en correcte manier bent ontvangen en bejegend. Deze situatie had absoluut niet mogen voorkomen aangezien wij er juist naar streven om elke gast een bijzonder bezoek te laten ervaren. Wij danken u ook voor deze reactie zodat wij op deze onjuistheden worden geattendeerd. Namens ons hotel willen wij u graag een 3 gangendiner aanbieden en hopen daarmee u toch de ervaring te mogen geven waar wij als hotel en restaurant naar streven.