1. Slecht!

Voor de derde keer wezen eten. Dit was echt de laatste keer. Weinig bediening, slecht eten en verkeerde antwoorden en oplossingen. We zaten, buiten op het terras, toen er eindelijk iemand bij ons aan de tafel kwam om een bestelling op te nemen. Wij bestellen iets te drinken en vroegen gelijk om de kaart en dame die de bestelling op kwam nemen liep naar haar collega's die ook buiten op het terras zaten en ging staan kletsen. Na een minuut of drie ging ze eindelijk naar binnen daar nog een gesprekje met iemand die de papieren aan het doen was. Na 5 minuten eindelijk ons drankje maar nog geen kaart nee eerst weer langs de tafel met collega's en daarna een andere klant en toen kwam ze de kaart brengen. Ik had al gezegd tegen mijn vriendin als ze niet snel komt bestel ik niets en ga ik wel naar een ander restaurant, had ik het maar gedaan! toen ze eindelijk naar drie keer zwaaien met lief knikje van mij, eindelijk kwam, bestelde ik varkenshaas omwikkeld met spek en mijn vriendin zalm beide met een aardappelgratin. Nou we kregen ook een voorafje van de zaak waarschijnlijk. twee halve sneetjes brood met een potje pesto en een potje knoflookboter. Toen ons eten kwam na weer lang wachten was de zalm gebakken op zijn vel, nou die was zwart en mijn varkenshaasjes waren goed. Maar toen de aardappelgratins... deze waren ronduit vies. Aardappels keihard en niet te vreten. Het antwoord van een andere dame in de bediening was, meneer dat zijn een nieuw soort aardappel en die behoren zo hard te zijn. Ja zeker maar dit eet ik niet. Wilt u dan frites meneer? Ik zag ja lekker en mijn vriendin wilde na het proeven van de gratin ook liever friet. Dan ga ik even twee bakjes friet halen. Dit duurde ook weer lang en ipv twee kregen we een bakje. Ik heb ze nu vaak genoeg bezocht om te zeggen dat ze niet leren van hun fouten. Ik ga liever ergens anders eten. Ze zijn te duur te weinig personeel alles duurt lang en personeel heeft weinig ervaring.