Op dit adres zit nu: Hotspot Central

1. Een uitermate slechte ervaring. We hebben van tevoren gereserveerd, maar toen we aankwamen bleek dat we moesten wachten. Gelukkig was het lekker weer en kon dit op het terras. Hierna geholpen door een vriendelijke jongeman. Deze jongeman kon helaas niet verhelpen dat het eten dat geserveerd werd lauw was, hier hebben we wat over gezegd en daarna was ons bord zo snel terug dat ik vermoed dat ze het in de magnetron hebben gedaan. Dit was in elk geval te merken aan het vlees. Toch hebben we het opgegeten en netjes betaald en de vriendelijke man een fooi gegeven.

Ps. Als je binnenkomt ruikt het zeer onfris en d'r staat een getinte vrouw constant erg boos naar alle gasten te kijken. Waarom vraag ik me af...

Conclusie: Geen aanrader, als ik magnetronmaaltijden wil eten ga ik wel naar de Albert Heijn.