1. Natasja

Wij hebben heerlijk gegeten... Ga zo door! De service was vriendelijk en beleefd, de wachttijden niet lang en de sfeer goed. Echt een aanrader voor diegene die eten op waarde kan schatten en gewoon heerlijk wil eten voor een prima prijs.

De kok kwam zelfs vooraf en na het eten nog even bijpraten met een glaasje wijn... Zoals het hoort vind ik, alleen zie je dat tegenwoordig niet meer zo veel en dat is jammer. Je merkt echt dat Ferry (de kok) houdt van eten en lekkere ingrediënten. Ik als gast kan daar alleen maar van genieten als zo'n man mij het menu van de dag komt aanbevelen.

Ook de prijs/kwaliteit verhouding vond ik prima. Wij hebben 4 gangen gehad met een amuse vooraf en zelfgemaakte koekjes bij de koffie. Voor dat bedrag krijg je bij elk willekeurig ander restaurant 3 gangen en veel minder smakelijk!

Kortom: een echte aanrader.