1. Vanmorgen naar LaPlace gefietst voor ontbijtje, vreselijk al het beleg krioelde van de vliegen, de salade en file american waren helemaal verkleurd van de warmte. Ik heb het meteen bij 2 medewerkers gemeld, die keken me aan, en antwoorden; Ja dat is nou eenmaal zo, daar kunnen we niks aan doen. Kom op zeg, zet er een ventilator bij en er is geen vlieg meer te bekennen. Ook even een dekseltje op de salade en de file. Daar gaan we dus niet meer naar toe!!!

4,3

Vorige recensies van jamarie

• 30 april 18.20u koninginnedag! Topdrukte! Helaas er is 1 kok het eten aan het bereiden, er staan ongeveer 30 personen in de rij. Er lopen een paar jonge meisjes wezenloos voor zich uit te staren, maar helpen ho maar. Zo'n mooi gebouw, zo'n unieke formule wordt weer om zeep geholpen door te bezuinigen op het personeel. Dit gaat ook ten koste van de kwaliteit van het eten! Jammer, de volgende keer rijden we gewoon weer door naar huis.

4,3