Op dit adres zit nu: Yiamas

1. Priscilla

Ik ben al vaker bij Misato wezen eten en ik vind het echt heel lekker. Het is ook vrij snel klaar en als je vragen hebt over een gerecht helpt het personeel je wel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar de bazin daar in tegen.. Ze is onvriendelijk en het lijkt wel alsof ze altijd boos is. Altijd als we er gaan eten is ze heel bot en kortaf tegen de klanten en tegen het personeel. Ik vind de sfeer fijner in het restaurant als zij niet in de buurt is. Als je niet klantvriendelijk bent moet je geen restaurant beginnen.

En ik had een paar keer fooi afgegeven bij het afrekenen bij de bazin en ik had duidelijk gezegd dat het voor de meiden in de bediening was maar telkens als ik aan een van de meiden vroeg of ze het de vorige keer ook hebben gekregen bleek dat niet zo te zijn. Dus ik heb het daarna maar gewoon aan de bediening zelf gegeven want ik vond het echt absurd dat de baas het zelf hield.