1. B.de Jonge

Mijn vrouw en ik zijn weer na de sauna hier gaan eten, dit doen wij regelmatig en hebben daar altijd goed gegeten. Ook gisteren hadden wij gereserveerd en waren wel iets later als afgesproken. We hebben allebei de kabeljauw van de menukaart besteld. De kaart beloofde een korstje om de kabeljauw met spinazie, zure room, aardappelgarnituur etc. Er werd een kabeljauw geserveerd zonder korstje, zonder de beloofde room en de "aardappelgarnituur" bleek een kommetje patat frites met mayonaise te zijn... De chef had zeker geen zin meer om het volgens de menukaart klaar te maken of had een andere reden om van het beloofde diner af te wijken. De prijs bleef wel gewoon wat er op de menukaart stond. Discussies ga ik niet aan met het bedienend personeel maar dit was wel ons laatste bezoek aldaar. Van het enthousiasme van een paar jaar geleden is ook niet veel meer overgeblevenen. Jammer.

Vorige recensies van B.de Jonge

• Lilian en Bert

5 mei op onze trouwdag bij de Marktmeester asperges gegeten. Eerst soep en daarna het hoofdgerecht met asperges en zalm. Onze complimenten voor dit feestmaal. We hebben er zeer van genoten!!!!