Tijdelijk gesloten wegens brandschade.

1. klant uit zuidlaren

4 augustus 2013.
    Voor zes personen gereserveerd. Tafeltje buiten, prachtig weer! Bij de amuze waren de olijven gedrenkt in appelmoes... er zat geen smaak meer aan de olijven. Drie personen hadden vis besteld. Er werd veel vis geleverd maar van matige kwaliteit. Twee personen hadden een maaltijd met vlees. De kwaliteit van het vlees werd uitgedrukt in 'vlees uit de koelkast en opgewarmd" en de groente die er bij lag kwam uit de diepvries. Als bijgerechtje was er geen groente, maar wat pasta in een schaaltje. Zag er niet smakelijk uit en voegde ook niets toe. Salade was op zijn plaats geweest. De koffie ten slotte, die veel goed kan maken, was van een zeer slechte kwaliteit. Automatenkoffie noemen wij dat. In tegenstelling tot de bediening aan tafel was de afrekening razend snel. Wij hadden hier de afgelopen jaren wel eens wat gegeten en steeds van een wisselende kwaliteit maar deze keer was het echt heel slecht en dat was dan ook de laatste keer!

3,7