1. J. Koeman

De omgeving is mooi, het restaurant zelf is lelijk maar de sfeer is er goed. In de winter vogeltjes kijken door het raam, in de zomer lekker buiten.
    De bediening is onervaren en maakt veel foutjes; lippenstift op het glas, dood bier, geen melk bij de koffie. Maar in de zomer zijn jonge benen zeer welkom en maken ze dan ook vele kilometers. Het terras is behoorlijk groot.
    Menu is erg oud bollig en de kwaliteit van het eten laat te wensen over. Veel te weinig friet, salade en groenten en als je dan bijbesteld moet je daar best wel voor betalen. Maar dan krijg je wél ineens een normale portie. Lijkt me een trucje te zijn om extra omzet te maken.
    Daar zit een tegenstelling. Het geheel doet Brabants aan maar de zuinigheid en kwaliteit zijn dan weer echt Gelders.
    Met een glutenallergie en zin in een pannenkoek heb ik een glutenvrije pannenkoek geprobeerd. Die hebben ze wel glutenvrij wat ik heel prettig vond. De smaak was jammer genoeg heel slecht. Waarschijnlijk een zelfbedacht mengsel van ei, melk en alleen maar boekweitmeel. In ieder geval kon ik er niet meer van maken dan 'boekweitkarton'. Jammer; er is heel makkelijk aan kant en klaar glutenvrij meel te komen wat een hele lekkere pannenkoek maakt.j
    Leuk is dat er een klein speeltuintje voor kinderen is en binnen is er ook een aparte speelkamer voor de kleintjes.
    Groot pluspunt is het Helro ijs dat ze verkochten, weet niet of dat nog steeds zo is.
    Kortom:
    Je komt hier voor de bossen en de sfeer en neemt de rest maar op de koop toe, na een koude boswandeling smaakt alles lekker...

4,9