Op dit adres zit nu: Grand Café Waddengenot

1. Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Na een lange middag lopen wilde we toch even wat eten. Veel keus is er niet in Pieterburen als het gaat om verschillende restaurants. Wil je snel wat zonder te veel risico -in dergelijke toeristisch dorpen- dan lijkt pizza wel een veilige optie. Niet dus. We hebben de mozzarella pizza gehad. Deze bestaat uit 4 stukjes mozzarella en vier stukjes ansjovis en smaakt zeker niet als een zelf gebakken pizza. Het is niet beter dan de goedkoopste diepvries pizza van de supermarkt. Echter wat je hier betaald voor de pizza is ronduit schandalig, 14,50 euro. Ik begrijp best dat je wat meer moet betalen op een dergelijke locatie, maar voor een dergelijke bedrag kun je dit echt niet voorschotelen.

Mijn advies, je kunt er leuk zitten en even wat drinken, maar het eten kan je beter overslaan.

2,2