1. Mooie locatie met vriendelijk personeel. De jonge serveersters doen zeker hun best maar komen soms erg verlegen en iets te onpersoonlijk over. Ze mogen best iets losser overkomen. Het eten is lekker maar onder verwachting na al die mooie verhalen. Ik nam een dyonisos schotel met kalfsvlees en gyros. De verhouding was echter 20 % kalfsvlees en 80% gyros. Daarbij was de tomatensaus bij het kalfsvlees minimaal aanwezig. Erg jammer want het vlees zelf was heerlijk mals.
    Er werd ook niet gevraagd waarom ik zoveel gyros had laten staan bij het afruimen anders had ik ze kunnen vertellen dat ik geen gyrosschotel had besteld.
    Ook het toetje, baklava kwam rechtstreeks uit de vriezer. Voor vriezertoetjes hoef ik niet per definitie uit te gaan eten.
    Ondanks deze minpuntjes hebben we een heerlijke avond gehad op het terras met een mooi uitzicht over het water.
    Met een paar kleine aanpassingen kan dit echt een toprestaurant worden.

6,3