1. Leo Spruit

Gisteravond met z'n vijfen gegeten. Helaas viel het erg tegen.

Toen wij de vriendelijke dame in de bediening na de vraag 'alles naar wens' onze aanmerkingen op het eten lieten weten, bekoelde de prettige sfeer al rap. De klachten werden bevestigd en 'de baas' liet ons weten een werkoverleg met de keuken te houden. Wat dan vooral tegenvalt is dat 'de baas' niet, ondanks het verzoek, naar de tafel komt. Alles gaat via de bediening die van zoiets echt niet vrolijk wordt.

De klachten waren terecht: lauwe soep met de claim van zelfgemaakt terwijl dat voor de gehaktballetjes zeker niet gold en voor de tomatensoep zelf dubieus mag worden genoemd. Het aardappelgarnituur van boven goed, onderop nagenoeg rauw. Het vispotje was een garnalencocktail zonder al te veel variatie in zeefruit en de witte vis was (te) droog. De tournedos was (te) rauw en werd na verzoek 'bijgewerkt'. De groentes bij de schotels: worteltjes moes en de boontjes rauw.

Een stevige prijs voor matig eten. Uiteindelijk werden, naast excuses, de 2 vispotjes niet in rekening gebracht.

3,7