1. Met een Wow deal een high tea genuttigd. Was erg druk en het liep logistiek erg slecht. Prosecco (wel een leuke verrassing overigens), soepje en jus d'orange werd aan tafel geserveerd, de rest was in een buffetvorm. Vreselijk onhandige opstelling doordat de koffie en thee hier ook stond. Het was dringen in een klein hoekje. Sandwiches stonden bovenop de koeling, zoete produkten lagen erin, iedereen moest hieroverheen reiken. Veel te weinig tangen om produkten mee te pakken, gevolg was dat iedereen met z'n handen aan het eten zat. Eet smakelijk. Zoete dingen waren erg lekker, sandwiches ook, maar die waren snel op, sommige binnen een half uur. Werd niet meer bijgevuld want het brood was "op"! Werkelijk, dit geloof je toch niet? Ik regel jaarlijks voor 80 personen een kerstdiner en ik zat me aanvankelijk te bedenken dat dit hier wel leuk zou zijn, maar na deze ervaring durf ik dit niet aan. Als zo'n grote zaak van zo'n gerenommeerde keten een high tea buffet voor pak em beet 60 personen al niet fatsoenlijk geregeld krijgt, laat dan maar zitten. Lokatie was mooi, personeel heel erg vriendelijk, meubilair zat comfortabel, de produkten waren echt heel lekker, maar ik vond het buffet werkelijk amateuristisch en ook een beetje onhygiënisch. Leuk voor een bak koffie na een wandeling, maar meer vertrouw ik ze niet toe. Jammer, zo'n Wow deal is volgens mij bedoeld als kennismaking in de hoop dat ze er klanten bij krijgen, maar op deze manier wordt het niets.