Op dit adres zit nu: Brasserie Burgh

1. We werden erg vriendelijk ontvangen, het vooraf (stokbroodjes met verschillende sausjes)was heerlijk en schepte hoge verwachtingen. We bestelde 2 biefstukken en 1 schnitzel. De schnitzel was vrijwel smakeloos en er overheerste een sterke citroen smaak. De kale wortel en het brocolie stronkje die er bij lagen waren koud, en voegde niks toe. De biefstuk die mijn vader bestelde (medium), was te doorbakken en taai. We stuurde hem terug naar de keuken. Enkele minuten later werd de biefstuk terug gebracht alleen deze was koud. We hebben hem nog een keer terug gestuurd waarna hij een graadje warmer was alleen nog steeds niet goed maar we hebben het er naar 3 rondes biefstuk bij gelaten. De biefstuk van mijn moeder was ook taai, haar aardappel bergje smaakte bij haar naar zeep en ook smaakte hij anders dan die van ons. Wel waren ze weer smakeloos en het voegde weer niks toe. We hebben aangegeven dat wij niet lekker gegeten hadden alleen er werd niets aan gedaan. Meerdere gasten die ook zaten te eten hadden ook problemen. We hebben niet eens het toetje genomen en zijn zo snel mogelijk weg gegaan. Kortom: smakeloos, koud en absoluut geen aanrader.

1,5