1. J.F.Hoekstra

Onze ervaring met de Tippe was niet fijn! We hebben eerder met vrienden in de Tippe gegeten en ook toen waren er wat wat dingetjes die we minder leuk vonden zoals het NIET vragen of er genoeg was.We hebben zelf een keer aangegeven dat er niet genoeg was,maar moesten zolang op wat gebakken aardappelen wachten, dat we het maar hebben laten zitten. Het is een leuk restaurant om te zien(van binnen) dus hebben we het opnieuw geprobeerd,maar deze keer sloeg werkelijk alles.We waren met z'n vieren en kregen de zelfde hoeveelheid groente als het tafeltje naast ons,welke met z'n tweeën waren.Niemand vroeg of het smaakte ,of er genoeg was. Er zat nog een van ons te eten toen de borden van de andere drie zonder iets te vragen al werden opgehaald.Ik was daar verontwaardigd over en liep achter de betreffende jongeman aan. Hij had het zo niet bedoeld,zei hij en zette bij ons weer 3 kleine bordjes neer.Die heb ik hem weer mee laten nemen,want er was helemaal geen eten meer! en ook nu werd niet gevraagd of er nog iets moest worden gebracht. Kortom we hebben €95,00 betaald maar zijn hongerig en zeer ontevreden vertrokken!!Ik kan daar nog kwaad om worden! Wat een slechte service!