1. Een goed totaalplaatje!
    Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik er, of met mijn vriend, of met een grote groep vrienden 4 keer in de maand een bezoek breng aan Koi. De service is altijd goed. Er loopt genoeg bediening; ik heb nooit hoeven wachten op drinken of eten. Het is er altijd enorm snel! Het lijkt wel alsof er geen personeel naar huis wordt gestuurd als het iets rustiger is. Prima voor de klant natuurlijk! Daarnaast is het eten altijd lekker. Daarover heb ik niks bijzonders te melden. En deze in vergelijking met de prijs/kwaliteitverhouding vind ik deze in balans. Vaak zijn wij toch per persoon 33 euro gemiddeld kwijt maar hebben we een enorm voldaan gevoel als we naar buiten gaan en hebben we niet gelet op de hoeveelheid drankjes die we besteld hebben. De sfeer is modern. Persoonlijk heb ik hier minder mee maar vindt het wel erg passen bij dit concept. Ik heb Koi er gezellig uit zien en is het altijd gezellig druk!

Ik schrijf bijna nooit een recensie maar we hebben er net weer gegeten en vindt dat ze dit zeker verdiend hebben! Dit ook aangezien er ondertussen veel sushi-restaurant als paddenstoelen uit de grond schieten en ik bij elk restaurant toch niet zo'n goede ervaring heb als bij Koi!

Groet Susan