1. Martine

Meerdere keren geweest, ik kan er niet rustig eten of er van genieten. In de rij wachten tot er een tafel vrijkomt, en als je eenmaal zit wordt je supersnel bedient. De rij wachtenden en de gastvrouw maken het erop dat je gehaast bent. Ook de eigenaar van het restaurant loopt veel rond om de boel snel te laten draaien. Bediening is ook gehaast, snel geïrriteerd door bijv kinderen of als je er nog niet uit bent wat voor menu je kiest. Apart afrekenen is een probleem, terwijl dat helemaal niet moeilijk is om er even twee rekeningen van te maken.

Nee, voor mij geen Eetfabriek Strijland meer. Dit restaurant wil gewoon zoveel mogelijk klanten wegwerken op een dag. Service en klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Bijv in Schaarsberegen, 2 goeie pannekoekrestaurants. Kwartiertje van Rheden af. Maar je kan wel rustig zitten, en je op een aardige manier laten bedienen en een halfuurtje napraten zonder dat je wordt verzocht plaats te maken voor de volgende.

Ik wens het personeel van Strijland veel sterkte, lijkt me een vreselijke stressvolle baan!