Op dit adres zit nu: De Proeftuin

1. Jacomijn

Teleurstellend! 2 volwassenen en 3 kinderen. Gezellig plekje, leuke speelmogelijkheden. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Het was erg rustig, midden in het hoogseizoen.
    We bestelde broodjes vooraf voor 3 personen. De broodjes waren voldoende maar de kruidenboter en knoflooksaus was slechts voor 1 persoon. Toch berekende ze 3x € 3,95 Dus € 11,85 voor 6 mini broodjes een plukje boter en een lepel saus! De pizza's waren niet gaar en gingen terug de oven in. Bij terugkomst was de bodem van de pizza nog steeds niet gaar. Er werd gevraagd of het nu beter was en daarop is eerlijk geantwoord dat dit niet het geval was. Er volgde geen oplossing (daarvoor waren we mogelijk ook niet hard genoeg.) De hamburger was voorzien van een salade met balsamico dressing. Deze salade zat met dressing ook tussen het broodje, hetgeen een bijzondere combinatie gaf met de hamburger en niet in de smaak viel. Ook dit werd gecommuniceerd maar verder niet opgepikt. Tot slot bestelden we een cappuccino. Deze werd geserveerd met de opmerking:"Ik hoop dat dit dan wel goed is" waarop we reageerden met:"Natuurlijk wel". Maar helaas, dit was een kopje slootwater zonder koffiesmaak. Omdat ik het al heel vervelend vind om eerlijk te zeggen dat het niet naar wens is, we dat toch al gedaan hadden en dat eigenlijk niet opgepakt werd, heb ik hierover maar niets gezegd en het laten staan. We hebben om de rekening gevraagd, mochten uiteraard het volle pond voor alles afrekenen en zijn snel weggegaan. Zo ontzettend jammer en teleurstellend!
    Het ziet er zo leuk uit. Is perfect voor wanneer je met jonge kinderen uit eten wil. Het mist wat ons betreft bezieling en een goede kok. Als Herman den Blijker nog eens een project zoekt kan hij hier vast wat goeds van maken.

1,7