Op dit adres zit nu: Hinata

1. S.Krahmer

Enkele weken geleden bezochten wij dit veelbelovend restaurant op een vrijdag als gasten van de plaats Roermond.
    Wat een teleurstelling ondervonden wij hier.
    Het gekozen gerecht van mijn echtgenote klopte van geen kant.
    Zij bestelde een kip en rundvlees gerecht met gemengde groenten zoals beloofd op de menukaart.
    Zij kreeg uiteindelijk een kip gerecht met een mengelmoes van een bij elkaar gemengd overgebleven zoetzuur sausje met ketjap en de groenten waren een schamele mix van komkommer met... hoe verzinnen ze het... ananas stukjes uit blik!
    Bij een opmerking hierover, kreeg zij een goed maker in de vorm van een schaaltje in repen gesneden tomaat, meloen en alweer komkommer van het lopend buffet.
    Mijn bestelde nasi met te taaie niet verse satè, werd sober geserveerd zonder kroepoek en iets van atjar erbij.

Bij het afrekenen vertelde de serveerster ons als excuus over het bestelde gerecht van mijn echtgenote, dat er in de menukaart drukfouten waren gemaakt en nogal voor verwarring heeft gezorgd bij de gasten.
    Natuurlijk klopt er van dit verhaal niets wat het geheel moet goed praten.
    Als ondernemer zal je een menukaart eerst moeten controleren op eventuele drukfouten alvorens zoiets op tafel te laten verschijnen.
    Al is de taal mogelijk een probleem, dan zal je in Nederland als Oosterse ondernemer deze wel in de basis moeten kunnen beheersen, anders heeft het voor je zaak geen kans van slagen!

Rasa Senang Roermond, was in onze ervaring èèn grote aanfluiting, maar voor hun ratelende kassa belangrijker dan een tevreden klant en dat telt!!
    In Heerlen (onze woonplaats) was onze eerdere ervaring bij een Rasa Senang (geen verwantschap met Roermond) ook zeer teleurstellend geweest.
    Het ontbrak er aan de juiste kwaliteit, een lopend buffet met on-verse gerechten en slechte gast waardering!
    Weken van te voren een reservering gedaan om 19.00u en nog te laat met het gereed hebben van het lopend buffet, pas om 19.30 u konden wij aan schuiven.
    Hoe is dit mogelijk vraag je je toch af?
    Dit wilde ik even aan jullie adres en aan de lezers kwijt.
    Nooit meer Rasa Senang bezoeken.