1. Als alles vol zit en het dan wat langer duurt heb ik alle respect voor. Maar ik zat er met mijn man, terwijl het niet druk was, en het duurde en duurde maar. Vervolgens werden we onbeschoft te woord gestaan, in kreeg een kom soep (wel heel groot moet ik zeggen) met mosterdsoep waar je zo doorheen kon kijken zo waterig. De kruidenboter had duidelijk de smaak van de allergoedkoopste soort etc.

Naast ons zat een man die een broodje camembert had besteld, maar de bediening erbij riep omdat het gewoon brie was volgens hem. Er werd gewoon glashard tegen hem gezegd dat dat niet kon en dat dat waarschijnlijk dan aan hem zelf lag dat hij dat zo vond smaken. Ongelooflijk toch!

We zijn nog een keer geweest om wat te eten en te drinken op donderdagavond 18.30. De soep was op, het broodje wat we wilden was het beleg niet voor en uiteindelijk hebben we alleen maar warme chocolademelk gedronken die veel te zoet was.

Voor ons helaas geen Pigalle meer.