Op dit adres zit nu: 't Smikkeltje

1. Ruud Vranken

Een High tea bij d'n Aezel is altijd goed eten. Er zijn meer dan genoeg salades, hartige hapjes, zelfs een soepje vooraf. Soms wel eens aangevuld met een kom frites, mayonaise maakt het compleet. De zoete hapjes zijn ook uitgebreid, je krijgt echt heel veel waar voor je geld, zeker als je een deal hebt gekocht, dan kun je voor een habbekrats eten tot je niet meer kunt, en thee natuurlijk zoveel als je wilt, ook hierin is veel keus. Wij zijn doorgewinterde High Tea-ers, en nemen daar dan ook de tijd voor, minimaal 2,5 uur liefst 3 uur, nou, die tijd krjjg je daar wel om, geen probleem. De zaak ziet er verder keurig uit, sfeervol ook. Als het warm is, kun je ook nog gebruik maken van het terras, eveneens perfect. De bediening is er vriendelijk en behulpzaam, niets is teveel. Een echte aanrader!!!