1. We waren met 2 families omstreeks 19.30u om o.a. ons 21 jaar huwelijk te vieren. Ik denk voor Nunspeet wat aan de late kant. Bediening was vriendelijk maar helaas zeer amateuristisch; borden van voorgerecht niet afhalen maar wel borden hoodfgerecht brengen. Drinken bestellen maar niet krijgen. Bij voorgerechten de bediening nogmaals de kaart laten zien dat er echt stokbood met pesto en kruidenboter bij de voorgerechten geserveerd zouden moeten worden toen dat na 20 minuten wachten nog niet gebracht was. Hollandse garnalen cocktail besteld; maar er waren geen Hollandse garnalen aanwezig (wel de veel goedkopere Noorsel garnalen). De mixed grill was echt veel de lang gebakken en droog, terwijl er medium besteld was. Dit heb ik zo goed als meteen gemeld. Men wilde dit herstellen, maar ik had verder geen zin meer om nog teveel tijd te besteden in deze eetgelegenheid. Ik heb genoegen genomen met een halve sparerib.
    Ik denk als je geen eisen stelt aan bediening en je eten en van spareribs houdt, je hier goed kunt slagen.
    Wat betreft ons feestelijk etentje; dit moeten we overnieuw doen; maar niet bij Route66. Wij wonen vlak bij Veldhoven waar ook een Route66 zit. Zouden die het veel beter doen?? Als dit in Nunspeet de gemmiddelde formule is van Route66, ben ik er echt bang voor...

2,6