Op dit adres zit nu: Ripasso

1. Vandaag sinds lange tijd weer eens bij buitenlust gegeten, voorgerechten waren prima en het bolletje vers gebakken brood met smeersels zelfs uitmuntend, heerlijk vers. De hoofdgerechten varkenshaas en de biefstuk waren beide heerlijk mals. Super kwaliteit, alle waren naar zijn geld zullen we maar zeggen. Gewoon heel lekker.
    De bediening lekker losjes en attent. Ik snap niet dat er mensen zijn die op deze site een slechte beoordeling kunnen geven. Zelf weten wij als geen ander hoe een restaurant werkt, maar hier valt niets op aan te merken. Zullen vast mensen zijn geweest die erop uit waren om geld of een gratis bakje koffie te krijgen, wij kennen dit soort mensen, walgelijk en jammer dat deze zeurpieten dan ook nog slechte recensies plaatsen op internet. Doordat wij zijn verhuist ligt Buitenlust niet snel in onze route jammer. Maar de kwaliteit is nog net zo goed als jaren terug. Toppie