Op dit adres zit nu: Subway

1. Gisteravond voor het eerst bij chi chi's gaan eten op aanraden van vrienden.
    Ik ben een lastige eter en had nog nooit mexicaans gehad. Ik was best bang dat ik niets zou lusten maar mijn man wilde graag eens gaan.

We werden vriendelijk ontvangen en eenmaal aan tafel kregen we al snel iets te knabbelen vooraf.
    De menukaart is erg uitgebreid en van veel gerechten had ik nog nooit gehoord. Gelukkig nam het personeel alle tijd om alles uit te leggen.Uiteindelijk heb ik voor een fayita gekozen en deze was echt heerlijk! Ook waren de margaritha cocktails erg lekker en zeker niet duur! Laatst op een terras had ik een margaritha die 2keer zo weinig was als deze maar wel 2keer zo duur. Weer een pluspunt voor chi chis dus. Ook mijn man heeft heerlijk gegeten.
    Aan het einde voelde ik me bijna schuldig dat ik zo sceptisch was over chi chis zonder er ooit geweest te zijn.
    Mooi restaurant, ontzettend lief en behulpzaam personeel en heerlijk gegeten.
    Wat een topper!