Op dit adres zit nu: Moeke

1. Wij als familie zijn een gezellig weekendje weg naar Schevingen. We besloten lekker ergens wat te drinken en hebben voor Chicoleo gekozen. Het zag er allemaal heel gezellig uit. Twee van ons hadden verse jus besteld. Na een slokje bleek dat het al minstens 2 dagen daar stond en was het aan het gisten. Naja goed, excuus aangeboden en nieuwe gekregen.

De volgende dag wilde we daar ook gaan eten. We hebben eerst een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Wat op zich wel lekker was. Daarna ons dessert besteld en wederom heel lang daar ook op moeten wachten.

Eindelijk kregen we het en één van ons neemt een hap en wat blijkt een dikke vette kakkerlak op haar bord. Dus wij naar de eerste beste personeel gestapt en gezegd "heej... kijk es wat is dat nou" waarop we als antwoord kregen "ja, je moet niet zo schreeuwen" dus hij gaat weer zitten en de gastvrouw komt naar ons toe. Ze begint niet eens eerst met haar excuus aan te bieden maar verzint een excuus waarom er een kakkerlak in het eten kan zitten. Naja wij besloten om niet in discusie te gaan.

Even later heeft moeders in de gaten dat de kok haar heel erg intimiderend aankeek. Na een tijdje daar best last van te hebben. Werd er door één van ons gevraagd waarom hij zo naar ons keek, waarop die heel boos reageerde. Daarna kwam iedereen er ook bij en gingen alleen maar in discusie met ons.

Uiteindelijk hebben we besloten dat dit het allemaal niet waard is en wilde weg gaan. De kok ging ons voor en zegt "ik zal wel de deur voor jullie open doen, stukje service" en dat klonk heel sarcastisch. dus wij werden er een soort van uitgegooid.

Naja lang verhaal kort gemaakt...... wij zijn heel erg ontevreden. Wat er allemaal gebeurde hoort gewoon niet en kan ook echt niet.