1. Een aanrader voor het ontbijt, maar ronduit beroerd voor het diner. Dat is een korte samenvatting. Ontbijt is prima. Geserveerd tussen 9:30 en 11:30. Je kunt kiezen uit een groot aantal gerechten die je voor een vaste prijs kunt krijgen. Pannenkoeken, uitsmijter, scrambled eggs, poffertjes, verschillende soorten brood, croissants, beenham, gebakken spek, yoghurt, cruesli. Noem maar op. Je kunt zoveer bestellen als je maar wilt. En dat voor 12,50 per persoon. Ik heb hier vaker ontbeten en kwam daar speciaal voor terug. Een aanrader. De porties zijn alleen wel heel erg groot, dus houd daar rekening mee. Dat zou best wat minder mogen.

Een snelle blik op de dinerkaart maakte mij wel nieuwsgierig. Daarom ook maar een keer gedineerd in het torenrestaurant. Maar dat was echt vreselijk....

Het huisgemaakte pasteitje van lamsragout was heel vlak van smaak. Inspiratieloos. Maar de gewokte ossenhaaspuntjes in sojasaus waren echt ver-schrik-ke-lijk: doorbakken en droog, sojasaus heb ik niet geproefd, het groentengarnituur werd koud geserveerd. Zelfs de frietjes waren droog en smakeloos. Wat een teleurstelling. Zeker na de goede ervaringen die ik had na het ontbijt. Op de vraag van de (onervaren) bediening "hoe heeft het gesmaakt?" heb ik maar een eerlijk antwoord gegeven: "ronduit beroerd". Dat was even schrikken voor de beginnende serveerster. Haar bazin loste het netjes op door de ossenhaaspuntjes niet op de rekening te zetten. Gelukkig smaakte de wijn uitstekend.

Nog twee andere tips:
    -haal die rare vuilnisbakjes van tafel, dat staat echt heel armoedig.
    -als je zegt dat je gratis wifi hebt, zorg er dan ook voor dat het werkt

4,9