1. Vandaag 25-7-13 met onze kinderen van 5 en 7 jaar wat gegeten en gedronken op het terras van D'n Hut. Helaas moet ik zeggen dat dit ontzettend tegen gevallen is. De bediening is ontzettend slecht, en niet op elkaar ingesteld. Er gaat ontzettend veel mis, bestek wordt vergeten, verkeerde soep wordt gebracht, na het ophalen van het (lege) voorgerecht, wordt er geen sein gegeven aan de keuken voor het hoofdgerecht. Dus na drie kwartier maar eens gevraagd waar het hoofdgerecht bleef, enz. Bij het afrekenen wordt er niet gevraagd of het gesmaakt heeft. Ik heb mijn ogen en oren eens goed de kost gegeven ,en geconstateerd, dat wij niet de enige waren waar het e.e.a. mis ging. En als laatste de prijs, zeker niet goedkoop voor hetgeen we gegeten hebben, de kwaliteit was ook matig....voor ons helaas de laatste keer.